försover mig till tentan!!

Igår åkte jag och Samora till Lidl efter att ha ätit hos henne. Konservationena som jag och hon hade med Gabriella Innan vi kom till Lidl var väldigt roliga, haha.
Men Gabriella var trött!
Vi åkte i alla fall på utflykt, eeeenda till Huskvarna "detta är alltså inte jönköping, zalga - det är en annan stad" varav den andra säger "aaa, huskvarna är ett helt annat län"
Det blir lite tyst, den andra reagerar inte så jag är tvungen att öppna munnen "du menar kommun va?" "aaa, jag tror det.. kan inte riktigt skilja på dem"....
Så jag var tvungen att lära dom att skilja på kommuner, städer och län. Men det gör ingenting, det är inte deras fel.
haha
Vi handla i alla fall lite grejer till en middag som vi ska ha ikväll.
Har velat ha en middag väldigt länge nu och vi insåg att denna kväll är den enda som passar på ett bra tag, dessutom måste jag nästan ha en middag igen för att alla inte får plats på denna middag. Jag har ju bara 4 stolar! Haha
Till förrätt blir det bakad potatis med kycklingröra och en sallad till. Huvudrätt, spaghetti och köttfärssås och en chockladtårta till efterrätt + våfflor (inte vanliga, utan de dom där goda fyrkantiga) med blåbärsgrädde.

Får se om vi rullar oss vidare eftrer det. Jag ska sova hos samora inatt. Wiho! Hoppas att vi kan prata om bröllop då, jag älskar bröllop!!!
Jag blir helt hysterisk när det gäller bröllop, klänningar och håruppsättningar!! Jag fick gåshud igår när vi diskuterade brudtärna igår, ingenting är bestämt ändå kom gåshuden fram. Så pass!!

Ajuste! Tentan! Jag försov mig!!! Jag har aldrig i hela mitt liv,"vaknat" och stängt av klockan för å sen sova om!! Jag har en grym disciplin när det gäller sånt faktiskt, (tack vare min mamma som förvandlades till hitler när hon skulle väcka oss varje morgon)
Alltså, jag fattar inte. Jag borde komma ihåg att jag stängt av den! Och jag vet att jag har gjort det eftersom mobilen låg under mig när jag vakna en timma senare.
Men jag hann i alla fall! Kom till skolan bland dom första ändå. Och tentan? A, den gick väl?
Läste igenom mina anteckningar i måndags, en gång. Igår kväll en gång. Och då läste jag inte igenom alla anteckningar. Har alltså inte öppnat en enda kursbok och vi hade tre st.

Nu ska jag surfa en puttestund till och sen skriva ut en läxa som vi redan har fått, trots att kursen inte har börjat ännu. En uppsats på 12 sidor ska minnsann läsas denna helg!
Sen ska jag kanske till Samora eller så går ja hem för å sova och den börja sakta förbereda middan.

Hubo!

Kommentarer
Postat av: Ilham

zalga kom hem... vi börjar om igen!!!!!

2007-10-26 @ 15:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0