Lillsyrran säger sitt:

jag heter sina shabou jag bor i karslundsgatan 8 9 traper upp det liger i södertelje jag har tre syskon en heter zalga och jag kallar hene gaga hon bor i jönköping och hon är 20 är och hon kommer att fylla 21 är i april min andra syster heter fabronia och jag kallar henne fab eller fabbe och hon är 17 är och hon kommer fylla 18 är i november hon bor i södertölje min andra syster heter elisha hon är 13 fyller 14 år i mars jag brukar kalla henne elihs hon bor i södertölje och så har jag en mamma och en pappa min mamma heter warde och vi kallar henne soasan eller mamma hon är 40 år gammal hon kommer att fylla 41 och hon bor i södertölje och jag har en pappa som heter asmar men vi kallar han samir och han är 50 år gammal och han bor i södertölje




Detta skrev hon till mig på MSN precis, eller som hon säger, EMESEN. Och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Eller jo. Jag vet alltid vad jag ska säga, men det är alltid så mycket så att det kraschar i huvdet när det ska komma ut.
Ett. människan är av samma art som Johan - de skriver flera stycken utan punkt. Skillnaden mellan dessa två är att Johan är 22 år och Sina är 8 år gammal.
Två. Har alltid trott att Elisha är 14?
Tre Mamma, 40 år? Eh, nej!
Fyra. SLUTA PÅMINNA MIG OM ATT JAG SKA BLI 21!!!

Jag har, helt ärligt talat glömt bort att jag ska fylla år igen. År efter år liksom! It never stops! Det räcker nu! Hallå!

Sina är inloggad på min andra systers MSN, Fabbe. Kolla vad hon skrev till mig precis:

Fabbe// says:

men hur monga är är du , vart bor du , hur monga är du i familjen skriv om dina familj


Zαlgα. zalgas.blogg.se says:
är det en skoluppgift?


Fabbe// says:

aa hahaha


Fabbe// says:

kom i jen jag vill veta om din familj


Zαlgα. zalgas.blogg.se says:

va?


Fabbe// says:

du moste skriva om din familj


Zαlgα. zalgas.blogg.se says:

men sina, vi har samma familj!!


Borde jag börja oroa mig?

Kommentarer
Postat av: Maria

hahahaha va skön!

2007-10-05 @ 09:57:45
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0