Nu är jag i skolan igen!

Yes. har varit i skolan sedan halv åtta på morgonen och lyssnat på en massa presentationer. Våra gick bra. Vi var först ut och jag var först att prata.
Gick alldeles lysande.
Idag är jag inte arg på någon också! Haha.. Jag var inte inte riktigt arg igår heller egentligen, lite smått irriterad bara! Men idag är en ny dag och idag är vi glada.

Ska snart gå iväg igen. Ska möta upp Samora - som har en stor dag framför sig idag! (: Jag ska vara med som moraliskt stöd nu haha
Kommer nog att stressa upp mer än å lugna ner!

Får se hur länge jag blir klar, förhoppningsvis så hinne rjag köpa en dator innan butikerna stänger för iså fall kan jag sitta hemma hela dagen imorgon för att jobba ikapp gruppen med det jag kommer att missa idag!

Idag när jag gick hemifrån så var det mörk. Det var det igår när jag kom hem också. Sådär lite smått läskigt!


Nu ska vi designa och layouta!

Hubo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0