ÖVERRASKNINGEN!

Överraskningen var alltså... att åka hem till Södertälje!
OSv över hos samora inatt, och lyckades vakna frisk - så förkyld som hon var!! Vi åkte i alla fall iväg från jönköping vid halv elva tiden och var framme strax efter 13!! Knappt med trafik faktiskt.. men vi såg faktiskt en död HUND påvägen.

Ringde min syster och kolla ifall de hade bestämt sig för å shoppa i skärholmen eller i södertälje (hade pratat me dom dagen innan och då var dom inte säkra)
i alla fall, de hade bestämt sig för skärholmen och som tur var så bor samoras bror där också så ja åkte bara upp med dom dit. Ringde syrran igen och kolla var i centrumet dom var och så gick jag ditåt.
Först såg jag Fabbe och Elisha (mina systrar) sittandes utanför butiken med min moster, jag såg att dom kolla mot oss men ändå inte oss (?) haha
Efter några sekunders stirrande blickar så fick man se deras uttryck haha, och så sprang dom fram till mig!
Idsala, Sina och mamma hade gått in i grannbutiken så jag och samora gick in i butiken som mina systrar var i och vänta på idsala mamma å sina. När dom kom så sa mina systrar åt dom att kolla på något inne i butiken. Dom kollade med frågande blickar och sen såg dom oss efter ett BRA tag. Haha
OCKSÅ roliga miner.
Men roligast måste ändå ha varit pappa. Fyfaaan vad vi garva!

Vi stog nu utanför butiken och vänta på honom, han hade gått ner till bilen för å lämna några påsar med kläder. Jag och samora stog ryggen emot den sidan han kom ifrån medans tjejerna stog å prata me oss... han kom fram och ställde sig typ diagonalt mot oss, kollade på fabbe och fråga vad hennes mamma var. Jag stirrade på honom. Och det märkte han, så han vände sig om och.....
Aaaalltså,  den där miiiinen! MÅste verkligen upplevas för å förstå liksom HAHAHA
Han ba: Jag loovar jag tänkte, aaaaoo vad hon som står där liknar zalga!!!
ååååa, han släppte knappt mig resten av dan haha

DOm hade shoppat klart men jag hade lovat två kompisar att jag skulle träffa dom (Fii och Sandra!) Så ja fick dom att stanna kvar i skärholmen för att ja ska kunna åka hem med dom ;p
Dom satte sig för å käka å jag satt å prata me mina köömpisar, hur kul som helst att få träffa dom igen!!
Seeen åkte vi till min moster och överraska Sibaaar och där käka vi också. (och igen)
Sen åkte jag fabbe och sibar till waynes för å fika. Ilham hade ingen som helst aning om att jag skulle komma! Så ja sprang upp till henne så fort vi hadekommit in och hennes min var också rolig.. såhär - grymt efterbliven! Haha

Men det var som jag sa till henne, som att jag hade sett henne förra veckan :p

Efter en stunds fikande (och efter en grymt äcklig chai latte) så gick vi till kebab house där några åt och sen åkte vi till ica maaxi där jag köpte lite naturgodis och en... BRÖLLOPSTIDNING! Håller på att hamna i en sån period igen. Jag vill INTE gifta mig! Utan jag äälskar och kolla på sånt bara.
Nu sitter ja här i mitt "flickrum" och har det mysigt. Mamma var här precis och bytte lakan till mig å allt.. lagom lyxigt.
Imorgon får jag både pannkakor (till frukost) och kubbe till lunch!!

Ska nog ta å komma hem lite oftare!:D

Hubo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0