Plöögg



Gissa vad jag har gjort idag?
PLUGGAT! Hela. Jävla. Dan.

Lektionen började 10 och fortsatte utan en pause till 11.30.. rolig lektion där det mest upprepades för min del. det var en layout lektion och sånt kan man ju redan..höhö. Nej men, repetition är alltid bra!
Direkt efter lektionen så samlades min grupp i biblioteket (!) för att börja med den ena uppgiften. Ska inte gå in på vad den handlar om, tror inte att någon är särskillt intresserad.
Efter nån timma delade vi upp arbetet så att Therese och Emmelie gör målgruppsanalys och så gör jag och Johannes organisationsanalys+tidningsanalys. Och det har vi gjort fram till typ en timma sen! Vi tog lunchrast vid 13 i typ 40 minuter, annars så har vi verkligen bara suttit och pluggat.
Skönt att ha fått det gjort i alla fall!

Nu ska jag hemåt för att städa, har verkligen inte orkat städa på flera dagar! Men idag måste jag fixa det för imorgon kommer Maria hem till mig efter skolan och sen ska vi och förfesta hos Annika sen fortsätter det till Klubb Kaj. Jag ska iofs inte ut då utan då trallar jag hem, packar och sen ÅKEER! Men Maria får en extranyckel så att hon får sova över i min lägenhet.

Igår låg jag för övrigt på soffan hela dagen. Dom enda gångerna jag fick upp var när jag hämtade mat och diska. Och svara på telefon. Annars så låg jag där bara. Skönt.



Bara så att alla vet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0