Skoldagen Lördag

Idag har det gått bra. Skrev en krönika som jag egentligen inte behövt..eller, behövt å behövt, vi vill ju göra en bra tidning men vi måste bara skriva en enda text,artikeln.
Ajuste! Jag skrev ju igår om hur glad jag blev utav att slippa Johan för att han skulle åka till Södertälje??
A, igår satt jag Gabriella och Samora och fika. Då börja Johan att smsa med mig och jag var jätteelak mot honom och så, bad honom att sluta smsa å grejer.
Så han ringer självklart Samora.
- Lak, vad vill du!? Du är ju med dina kusiner i Södertälje orka störa oss!
A och så fortsatte det ett tag, sen dyker åsnan upp! HÄR! I Jönköping liksom...och då hade tydligen hans syster bestämt att dom skulle åka idag. Så vi fick genomlida ännu en dag med Johan.
HAHA
Lite roligt att retas lite.

I datasalen för X par timmar sen.
Terese står mellan Emmelie och Johannes som sitter vid sina datorer. Terese står och kollar på Emmelies layout och från ingenstans säger Johannes:
- Är du kissnödig Terese? För att du kan låna min!

HAHAHAHAHA!!
Alltså, först var vi tysta i typ 3 sekunder pga chocken... men sen börja vi asflabba i en kvart.
Han hade hört Emmelie säga att hon var kissnödig, typ 10 minuter innan och reagera lite sent. Och lånandet var av passerkortet, haha.
Kuligt var det i alla fall.

Jag är as kissnödigt. Dör.




image173

Min lilla krönika. Skit dålig text men snygg är den!

Kommentarer
Postat av: Frans

du vet om att orange stavas O-R-A-N-G-E, inte organe...annars är den nästan lika snygg som mig!
puss

2007-10-18 @ 16:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0