söndag i sthlm

Haha.. alltså, ibland vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om mina körförmågor! Kör ju helt Ok, jag menar.. får inga tutningar eller så:p har inte världens bästa temprament när jag sitter bakom ratten heller. Kvinnor borde få en speciell-gjort uppkörning, egen mall eller något! Något som får dom att förstå hur man ska köra liksom..
Aja, till själva grejen som jag ville komma till.
Jag glömmer jämt att låsa bilen! Än så länge har jag inte gått ifrån utan att låsa utan lyckas alltid komma på det efter några sekunder.
Gjorde samma sak idag, min lillasyster på 8 år påminde mig. ÅTTA!

Anywaaays, haha. Kom in till OnOff och fick förvånadsvärt snabbt hjälp. Jag sa till grabben vilken mobil jag ville ha och så sa jag att jag ville ha den begränsade upplagan (den svarta) Jag tror för övrigt att mobilen heter w910i...
Han kolla upp om den fanns (den fanns inte i hyllorna) och det gjorde den, men bara tre st!
Men sen när han skulle hämta den så visa pappa honom försäkringspapprena och då gick han iväg med dom till den "ansvarige" och då säger han att uppföljaren till min mobil anses vara w880 tro jag att den heter, den silvgriga platta. Men... NEJ! Jag vill inte!
Pappa ska i alla fall ringa försäkringskassan imorgon och kolla om jag kan få köpa den andra ändå, vi ska ju betala mellanskillnaden liksom - whats the problem?:p

Vi gick snabbt in i intersport också där de rensade bort allt...hittade ett par rosa vantar för TJUGO kr så jag och sina tog oss ett varsitt par, men sen när vi blicka åt kassan så slängde vi dom och vände klacken ut.
Sen åkte vi och handla lite grejer hem och kom sedan tillbaks.
Min yngsta moster med familj var bjudna på lunch hos oss idag så det var fullt hus mest hela tiden. Folk droppa in lite då och då.

Imorgon måste jag berätta och även visa några jätteroliga klipp! Det ena är från en kväll i jönköping och det andra var från idag, skrattade så mycket så att jag fick ont i maagen. Synd att vi inte fick med reaktionerna och garvet i klippet!!

Jag idsala sibar fabbe gina och ginas kompis åkte in till heron för å bowla - vilket jag inte tycker är världens roligaste grej att göra men gjorde det ändå. fick ju ställa upp för laget :p
Kom, hör å häpna, på andra plats! Gina vann, med sju p bättre än mig. Det roliga är att hon missa en av sina gnger så jag slog istället förhenne och kammade hem sju p till henne TROTS att tjejerna bad mig att ge henne noll p... Men OK! Jag är väl ingen dålig förlorare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha

Tanken var att vi skulle äta efter...men...å fy.fan. ALdrig med mcdonalds! HATAR verkligen det stället med den STANKEN! De tog år å dar för mig å komma fram och sen när ja kom fram (egentligen var det bara sibar framför mig men det var så många som vänta på sin mat och många som fått felbeställningar så de tog trippelt så lång tid!)
i alla fall, jag kommer fram och hon stänger SJÄLVKLART kassan.
Ät skit. Nästan så att man äter det hellre än å käka på donken.
Stack därifrån.
Och ni sitter jag här hemma! Saknar redan Samora och Johan (Gabriella, skulle ha saknat dig om du inte dissa middan!! haha)
Och blir ledsen när jag tänker på att jag bara fått träffa Ilham en gång och över att hon redan nu saknar USA, hur kommer det här att sluta?:(

Imorgon kommer Samora i alla fall för å käka frukost hos mig!! YEI!:D
Hon har glömt bort mig helt å hållet nu när hon är här kärringen, är bara med hennes blivande å hans familj hela tiden.:(

EN EFTER EN GÅR DOM! haha

Måste påminna mig själv att skriva om FÖRLOVNING också. Imorgon eller nåt...

sov gott,

hubo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0