Tidningen

Sitter i skolan och fixar allt det sista med tidningen. Vi kommer bara på en massa grejer som vi måste göra om, så det känns som att vi aldrig kommer att bli klara!!
Men men. Snart är det lunch och då är det matlåda som gäller för första gången!!
Igår la jag mig ovanligt tidigt, strax efter 22. En timma efter det att jag har lagt mig så får jag ett sms av Sibar. En timma efter det RINGER Ilham. Och jag tänkte; fan heller att jag svarar på människan som ringer nu. Men så såg jag att det var Ilham som ringde (:
"Ni har fan väckt mig båda två, NÅN av er kunde åtminstone ha varit en kille!!"
En desperat-Zalga eller en irriterad-Zalga?

HELT klart en irriterad.
Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0