att donera

Gick inte så bra idag! Jag vet inte, sköterskan måste ha varit trött eller något för att hon la sprutan lite fel,blodet rann inte som det borde så hon lyfte upp den och la bomullstussar under.. kändes som att hela skinnet sprack.
Och det är ingen vanlig spruta, kan nog inte ens kallas för spruta.. utan detta är ett rör. AA, ett spetsigt rör.
Kände direkt att jag ville få ut sprutan men jag knep, efter ett tag kändes det bra igen.

När jag skulle hemåt så var det en kvart kvar tills det att bussen skulle åka så promenerade sakta hemåt. En hel timma tog det. Höll på att kräkas där ett tag, men det gick också över!

Innan jag kom fram gick jag in till vip och köpte tuggummi i lösvikt för 40 spänn - smartskalle. Väl hemma så städa jag, duscha, käka lite leverpastejmackor och bara väntade på bättre tider.
Jag har hunnit tvätta lite kläder också, torktumlarn funkade inte dock. Efter tvätten tog jag en fika med Samora och Sandra..
Vi åkte till coop för att handla lite innan stängningen. Samora var i mejeriet, jag och sandra kollade runt... Vi möter Samora sen;
- Var är läsken du skulle ha köpt?
- Här..
- Och vad är det där andra?
-Ingen aning, men de REAde ut det!!

Hon hann säga ett å annat innan det var dags att säga hejdå.
Är hos Sandra ikväll också, satt och kollade på Signs innan men sen när det blev för läskigt så hoppa jag till datorn istället.

Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0