guten morgen alles

Detta får bli ett snabbt inlägg. Sitter i skolan just nu och ska gå igenom alla PM som vi ska oppenera på om ungefär 1½ timma. Men om en timma ska jag träffa min studiekompis och då ska vi skriva ner lite var vi tycker om dessa PM.

Vi ska mörbulta och halshugga! haha.. nnaae, inte riktigt. Jag vet att ett PM har jag några åsikter om som är hyffsat negativa och en annan som är HUR jävla bra som helst!

Jag kanske bloggar igen efter oppeneringen. Eller kanske å kanske, jag KOMMER att göra det. Men grejen är att vi ska hålla på och oppenera i fyra timmar! Och majoriteten har skrivit om samma sak typ, internkommunikation eller ledarskap.

Ha det bra vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0