HEM

Jag ger upp! Nu ska jag hem. Kissblåsan är för stor och ryggvärken för smärtsamma.
Det är inte så att jag ger upp. Har pyttelite kvar att skriva. Har nästan fyllt ut mina två sidor och jag kommer att skriva mer. Får helt enkelt vara i skolan runt 8 imorgon för att skriva klart, för klart SKA det bli imorgon! Alltså, då menar jag självklart med HELA arbetet. har ju en studiekompis som jag skriver det här med och hela PMet ska utformas som en B uppsats...

NU: springa hem i kylan, duscha i mitt mycket uppljusna badrum (lampan dog så jag bytte ut den, alldeles själv! fick stå på toalettstolen och sträcka på mig så pass mycket att ja nästan bröt revbenet, hur det nu kan gå till) lampan är alltså, jättestark. sen ska jag antingen däcka direkt eller poppa lite popcorn eftersom jag inte ätit något sen min äggröra kl.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0