Klaaara

Kom in lite tidigare till skolan idag för att skriva klart det jag började med igår kväll. Självklart så kom facebook ivägen, men jag lyckades ändå skriva klart det!
Min studiekompis fick visserligen vänta på mig en liten stund men hon hade sin kusin där, så det var nog ingen fara.
Vi har klistrat ihop hela arbetet nu, men måste skriva liite mer om våra reflektioner. Det är fan as svårt att reflektera kring internkommunikation, jag menar... vad kan man tycka om det? Alla har redan tyckt allt känner man! Men efter att ha suttit och brainstormat som fan så tändes det en liten lampa i huvudet på mig jag lyckades rabbla ner en ännu en fjärdedel reflektioner på pappret.

Jag får redan gå hem! SÅ skönt! Å SÅ värt att gå upp 07.45 när man sen blir klar med sin skoldag 13.00! Just like the old days!
 Ska förbi Ica och handla lite mat. Mina pengar från csn har inte kommit ännu, men ett beslut har jag fått i alla fall. Väntar bara på att jag ska få hem min personliga kod för att veta. Eller, jag vet i och för sig vad det är... dom måste ju ha låtit mig få pengar liksom:p
Men man vet ju aldrig när pengarna kommer så ja får leva lite fattigt i nån dag till.
Det blir nog fullkornspasta i tomatsås. as gott när man har vitlök i! Senare ska jag på mitt första träningspass, bodyjam - dans aerobics! Och imorgon ska jag på mitt andra pass, yoga. 07.15!

image76

En fin bild på Vätterstranden som jag tog när vi var påväg upp mot SWE (poolparty i rosenlundsabdet, för alla studenter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0