oj oj oj

Aa, ibland har man ju såna dagar. Dagar då man vill döda allt och alla. Och självklart, det motsatta också.. då alla vill döda en själv. Haha
Men den som fick tåla mest igår var nog Johan ändå. Inte bara ord, utan sparkar och boxar. Inte en gång utan två.
Förlåt? =)

Idag är det en annan femma! Tjejerna kom igår och de tog med sig lite Södertälje-energi, så idag är humöret på tiptop! ;p Dessutom smsa lillsyrran mig för en stund sen och berätta att hon fått VG i Engelska! Stolt.

Efter det att jag plockat upp tjejerna så promenera vi hem, och jag fick ett ypperligt tillfälle att få ut en massa aggressioner på dem, så gick jag och handla en snabbis och sen laga mat åt dem. Samora kom självklart också och åt haha
Sen kom Johan också och vi satte oss för att kolla på Idol med kakor, chips, godis och glass! Sen kolla vi på HotChick också, hyffsat rolig film faktiskt! Tror att den hette så i alla fall.

Gissa om jag fick en chock igår när jag skulle öppna min bäddsoffa? haha! Alltså, vi hamna verkligen i chocktillstånd när vi såg den! Sådär, pytteliten! hahaha
Men det gick! Jag och syrran sov på den och så fick Idsala min säng.
Gick upp vid nio och fixa frukost åt oss och så vakna de sakta till... och nu sitter jag i skolan, har haft ett gruppmöte med Emmelie och Johannes. Vi ska göra om en personaltidning (internkommunikation) och i den måste det innehålla en varsin skriven artikel. Sen ska vi göra en broschyr från scratch till barnavårdscentralen i rosenlund.. om barns första föda och så. Om vi gör ett tillräckligt bra jobb så kommer denna broschyr ( och PowerPoint presentation) att användas "in real life". Asroliga uppgifter! Men lagom mycket, vi ska ha en tenta också! Och två-tre små uppgifter.

Ska alldeles strax hemåt för att möta upp tjejerna, sen ska vi ner på stan och shoppa lite. Har en hel del som jag måste köpa. Men jag vågar inte riktigt börja ännu, inte förren jag har köpt en dator. På stan ska vi även möta Sandra och Marcus och sen ska vi hem och förfesta för att senare ska vi ut och dansa!

Jag hittade Alicia Keys riktiga video, måste visa er den för att hon är så GRYMT snygg i den. Se håret! Föör snyggt!




Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Ilham

TVA VECKOR ZALGA!!!! TVA VECKOR!!!!! :D :D

2007-10-01 @ 04:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0