Pigg som en pig!

Guten morgen alles!
Igår var jag på bodyjam, heelt Ok. Det var roliga danssteg till men jag var hur ofokuserad som helst. Förstår inte riktigt varför. Har innan alltid varit duktig på att lära mig steg snabbt och enkelt, men det här var för mycket...och stegen var inte alls svåra! Sen var det för mycket snurrandet för det låga blodtrycket jag har, så det gjorde inte saken så mycketbättre.

Men det var första gången och nästa gång går det mycket bättre! Dessutom var det asskönt att få svettas igen! Kom hem, duscha och zappa mellan Kristallen och Desperate Housewifes, sedan avr det So you think you can dance och mellan programmen där började jag att frysa ihjääl!
Det var bara att få på sig lång-pyjamaspyxor, linne OCH en tjocktröja över OCH duntofflorna och lägga sig under täcket och ändå frös jag! Sjukt sjukt..

Efter att paren hade dansat varsin dans så var det reklam där nånstans och jag såg framemot Dannys dans.
Danny, åh. Det där leéndet. Hjälp.
Men självklart däcka jag! Och jag vakna till sen av ljudet på TVn, trodde att det var programmet som hade börjat igen men det var det inte, nej! Programmet var slut! Och programmet efter So you think you can dance, Seinfield var också slut! Det var alltså dags för Jay Leno. Missade världens sötaste Danny när han skulle dansa Hiphop! Nu vet jag inte ens vilka det var som åkte. Hoppas på Neil och hon, inte Lacey va? Utan hon med mörkt hår och mörka ögon - inte brunisen.

Efter ett par timmars sömn och en drös med freaking jävla konstiga drömmar så vakna jag till liv 06.45 och det var dags för Yogan som började 07.15 och höll på i 45 minuter. Skönt var det i alla fall. 
Gick hem efter det och åt frukost och nu sitter jag i skolan. Ska läsa en del PM inför oppeneringen imorgon!

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0