amy winehouse

Vilken natt. Vilka drömmar. Så verkligen men ändå inte. Att drömma att man är i himlen? Inte så verkligen va?

Det var i n t e lätt att ta sig upp ur sängen idag alltså. Segt som in i..Är fortfarande hur sömnig som helst. Och jag väntar fortfarande på att jag ska falla platt i nån sjukdom, har känts som att den kan komma närsomhelst nu i typ..a, hela vinterhalvåret.
Men än så länge har jag klarat mig hyffsat!

Det enda som håller mig kvar på praktiken just nu är Amy Winhouse skivan. Klockren kvinna! (A. förutom att hon knarkar och svälter ihjäl sig...+ lite annat) höhö.
Kan inte låta bli att gilla henne ändå.
Maskerad någon? Då är jag Winhouse, pax!

image490

Kommentarer
Postat av: Farah

Klart du kan få låna!! Jag tycker du ska ha kalas med tårta och allt, sen kan ja komma och äta massa onyttigt ;) Var bor du nu förresten?

2008-04-08 @ 16:00:47
URL: http://farahtycker.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0