avslutningsmiddag, farväldrink

Det mesta är packat. Smågrejer som ligger utspridd i hela lägenheten är det sista som ska packas imorgonbitti.
Vi åker och plockar upp Sibars päron, som ska åka med som hjälpande hand, redan vid halv nio!

Så det är bara att gå upp runt sju för att packa in det sista. Med andra ord, sno all käk de finns i huset. Höhö

Middagen var mysig! Jag Idsala och Sibar fick vänta i mycket mer än en timma på Ilham och Sofia, vad vi tyckte om det? Ja, låt oss säga att vi shotta upp vårat vinglas.
Men det blev nog bra trots allt. Pappa hämta potatisbullar istället för pommes, men fisken som jag själv krydda blev god i alla fall.

Ajuste! Farväldrinken. Åh!! Alla samlades i konferansrummet där chefen hade dukat upp fint med vin, chilinötter, godis och frukt som man doppa i vaniljsås och sånt brunt socker, mosk-la-la något...?
Han börja med att tacka mig för praktiktiden med en stohoor bok från Konstfack som mest handlar om grafisk form. P e r f e k t !
Å sen hurra de mig. Fyra stycken! Alla vuxna människor, stod där och hurra mig. Yei! Jag blev så nervös så jag snubbla på alla mina ord och jag minns inte ens vad jag sa. Trauma.
Okej, riktigt så farligt var det ändå inte.
Efter lite mingel var det dags att bege sig hemåt..okej, efter en feet kram från chefen dårå.

Och en feet kram till er också. Höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0