barnkalas

Ciao!

Glömt bloggen ännu en gång. Lika bra. Har inte särskllt mycket att skriva...förutom det vanliga "det här har jag gjort idag sen åkte jag dit och gjorde det och sen gjorde vi så"

Det roligaste som har hänt hitills är väl att jag och syrran åkte iväg till weda för att hämta tårtan vi beställt till lillsyrran, som alltså har kalas idag.
Vi åkte ner till stan för att köpa godis, men jag hitta faktiskt ingen jäkla parkeringsplats!! Och jag lovar,
att leta parkeringsplats är det mest energikrävande som finns här i livet. Folk vet inte vad samspel betyder!
Så vår tredje syrra fick gåå ner för att köpa godis. höhö

Så intressan dag har jag alltså haft! Ungarna dansar här utanför till markolioo och ska snart äta tårta, så jag måste upp för å filma morötterna.
Å snart kommer John hit, Jooohnnneenn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0