Bebis

Tjoho!

Sitter och lyssnar på DEN Nick Pitera, får inte nog av hans One sweet day låt, aah.
Jag försöker sakta men säkert smälta att jag ska få bo på råslätt, mardrömmen it self...

image484

ÅÅH! Gissa vad jag drömde om imorse?! En dröm att DÖ FÖR. Vi fick ÄNNU en liten bebissyster å hon var sådär underbart sööt, jag smälter! HOn var iofs inte närheten så fin som min riktiga syster, då hon var bebis. Men ändå, hon var min syster.
Haha tror iofs att jag drömde det enbart för att min yngsta syster blev nio år igår...hon är ju fortfarande en bebis?! Hur kan hon ha blivit så stor? Det roliga med drömmen var att jag blev överlycklig över att bebisen var inte flicka, inte alls som den riktiga reaktionen jag fick när jag fick höra att Sina var en flicka, höhö. Blev förbannad som fan.

image485
I alla fall.
På dagens agenda, ner på stan med SIna för att hon vill till biblioteket (hur stolt är inte jag på en skala 1-10?) och så ska vi gå för att beställa en tårta till hennes kalas.
Hennes önskemål på tårtan? Antingen Hello Kitty eller High School Musical som tryck.

Kommentarer
Postat av: emma

Typ lite "jag vill inte att lillasyster växer upp" :P hahaha

2008-04-03 @ 14:37:55
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0