björnesmagasin bullepumpa

HAHA!
Det har varit ett barnkalas här, som jag nämnde innan. Och så som ungarna är nuförutiden så hamna dem självklart i mitt rum, framför datorn.
Jag ser nu i adressfältet att de varit inne på www.bullepumpa.se wtf?! HAHA
Å SJÄVKLART! Det är ju melodin till björnesmagasin! Haha allt för söta är dem ju.

Jag och Idsala åkte för att lämna av systern min som åkt iväg till kittlefjäll med sin klass. Jag är inte alls avundsjuk! I en hel vecka dessutom!
Det betyder att jag inte kommer att få se henne på nästan en hel månad. Plutten då.

Efter ett tag så droppade även Sibar och Ilham in så vi bestämde oss för att gå ut, smita ifrån ungarna. Ute träffade vi några gamla klasskompisar till naturvetarna..

Vi skulle ha nån avslutningsfest ihop, vi från klassen som praktikserar i sthlm. Men knappt någon kunde ju! Det sluta med att det bara (bara å bara..) var jag, Annika, Åsa och Dick som kunde...å sen sluta det med att jag själv inte kunde! Tråkigt nog. Hade varit hur jäkla skoj som helst, men att ta sig hem ensam...? Nja.
Får helt enkelt spara all min energi åt kåren!!

Snart läggdags. Gonatten!

Eller nej! Innan; SÅJÄVLAKEFF!! á la Al fadji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0