flytten

Satana perkele. Det är redan sjätte april!

Gutenmorgen.

Segt med sånt här väder, hade hoppats på sohuul. What to do today?
Vi försöker få ihop planeringen av flytten tillbaks till Jönköping. Kommer jag kunna ta med mig allt på tåget? Ska någon följa med? Vilken bil tar vi?
Ok, självklart att jag inte kommer att kunna ta med mig allt, ensam på tåget. Så någon följer definitivt med.
Fju, slipper tåget.

Men faeen, Råslätt alltså. Magen kommer att vända på sig sekunden personerna (som följt med mig) stänger dörren efter sig och lämnar Jkpg.
Då är jag fast där. Det är just så man känner när man är på råslätt. FAST. F a s t.

image486

Spy-husen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0