inget firande för min del

Nu är det såhär va, att jag är grymt trött.
Förstår inte varför, jag har haft andra nätter då jag sovit mindre och gjort mer under dagen och inte varit hälften så trött som är nu...men jag är helt körd alltså.
Har inte ens gjort något! Förutom att ha varit i skolan i ett par timmar, men det är ingenting jänmfört med hur länge jag var i skolan förra året! (Då snackar vi 10-12 timmar om dagen alltså...)

Och det sjukaste är att funderar på å ta på mig den posten igen. Ska jag söka till vice ordförande eller inte? Hmm...sjukt kul med styrelsejobb, verkligen..men vad inte hur C uppsatsen kommer att se ut å så.
We´ll see, we´ll see..

Alla ska ut ikväll. Varenda levande kotte - förutom jag såklart.
1, min cp trötthet.
2,har inte kollat med klassen vart det ska festas ikväll
3, Samora jobbar

Så det får bli jag och mina väggar ikväll - och grannarnas musik och skrik såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0