kan tiden bara rinna iväg?

Tjoho!
Sitter i mitt rum i Södertälje just nu å väntar mest på att klockan ska gå. Är redo för Jönköping nu.
Sjukt tråkig dag har det varit, det enda som varit kul är att jag fick glo på lite Tv (har ingen i jkpg) och att jag fick äta maten från igår - bland det godaste jag ätit, ever.
Har packat med mig mat. Grävt ner det bland kläderna, i fickorna å så. Mums.

Sitter egentligen mest på hur jag ska klara mig utan min finaste kamera nere i Jönköping...till, aa, ingen som riktigt vet. Antingen så kommer Idsala till mig på onsdag eller torsdag eller så gör hon det inte. Antingen så kommer hon ihåg laddaren eller inte. (tror mest på det förstnämnda)
Ingen i Jönköping använder Canon...det är faktiskt så! Känner inte en enda kotte med en Canon kamera. Ännu en tragisk grej med staden höhö.

Nä, nu ska jag gå å fortsätta med å vänta på att klockan ska ticka iväg.Pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0