lördagskväll!

Ni märkte hur bra jag mådde i inlägget innan va? Känner mig så...fri. Och hur tror ni att jag känner mig nu då?
EFter att ha sovit i typ 1½ timma?

En liten nackdel dock, jag vakna å va sådär SJUKT sugen på något. Helt galet sugen. Så som man dagen efter en vild kväll ni vet?
Så nu hr jag ätit ett par cashewnötter och chilinötter. Och det räcker inte, det var inte det jag var sugen på!


Men eftersom en tung middag inväntar ikväll så ska jag vänta med mat. Det blev inte Twin då det var fullt, så vi käkar på 8 glas istället och jag har redannu bestämt vad jag ska äta! YAMMI! :D

Tror att det är vin som jag är sugen på. Känner det nu, varje cell i kroppen ropar efter lite vin.

Tjoho, hoppas att ni får en fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0