LYCKODAG!

Vilken sjuuukt galen dag! Det här brukar INTE hända mig alltså, ibland ska man skatta sig riktigt lycklig.
Det började med att solen sken hela vägen till skolan, sen där nångång så böjadedet att regna och det var inte bara jag som kände att man blev på så mycket sämre humör då. Man blev trött och grinig.
Men sen under första resten så fick jag ett samtal från Scania - sommarjobbet är mitt!
Lönen är inte så bra som jag hade hoppats, jobbet är svårare än jag trott. Men SKÖNT att ha ett jobb till sommaren!

Efter skolan så hade jag en träff med en som skulle visa mig en lägenhet, väldigt central belägen i Jönköping. Och gissa vad? Fick den!
Så sjukt nöjd.
Nu känns det inte lika farligt om jag inte kommer in på min utomlandstermin, men det är klart att man vill testa å det med!

Nu ska jag börja laga min middag. Ris med kycklingfilé som marineras i pesto, yammi!!

Och förresten! Solen dök upp där igen....sen började det regna igen. Och nu lyser solen på som bara den. Let's keep it that way!:)

Kommentarer
Postat av: elisha

grattis systeer:D hoppas du blir nöjd med lägenheten och sommarjobbet:) vi saknar dig här hemma, pussinuss:-*

2008-04-14 @ 19:39:56
Postat av: Anonym

Vart har du fått lägenhet? :p

2008-04-14 @ 22:07:47
Postat av: Sara

Inlägget innan va från mig! ;p

2008-04-14 @ 22:08:14
URL: http://www.nogg.se/saaraa
Postat av: Sara

Härligt! :) Perfekt läge ju!

2008-04-15 @ 07:31:33
URL: http://www.nogg.se/saaraa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0