pepparkaka, ja tack.

Att våren är här är det väl ingen som missat? Speciellt inte efter mitt bittra inlägg i alla fall, höhö.

Grejen är att min syster som fortfarande går på gymnasiet tydligen har haft tid för att ligga å sola på balkongen. Självklart har hon fått färg.
Min andra syster likaså.
Till och med den tredje syrran.

Igår träffade jag på lillkusinen på fyra år, gissa om han hade fått färg?


I år är exakt som förra året, grupparbete på heltid i skolan. Förra året i form av en B uppsats, i år projektarbete. Så nån sol får man inte njuta av.
Efter projektarbetet så börjar sommarjobbet, så då jobbar man 8-16 var dag, fram till dess jag reser iväg. Fram till augusti alltså, jag kanske till och med måste jobba hela första veckan i augusti också för å sen åka iväg.

Förstår ni då hur mycket jag lär steka på stranden i bulgarien eller?
Om jag fick två dagar på stranden förra året, i Sverige, och fick bra med färg - undra då hur jag kommer att se ut efter två veckor i Bulgarien?

Jag hoppas på att inte bli igenkänd, så pass brun ska jag bli. Det är målet.

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Jag tror du kommer få RYNKOR!! Man måste ju vänja huden me lite sol innan man börjar steka ordentligt! hihi:D

2008-04-29 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0