sömnlös i kringelstan

Det blev läsarrekord ändå! Yei.

Gick ifrån datorn rätt så tidigt ikväll för att jag var tvungen att lägga mig tidigt (läkartid, extremttidigt) men jag var inte särskillt trött så jag satte mig i vardagsrummet för att kolla på Scrubs. Avsnitt 1, fortfarande pigg. Avsnitt 2 aningen trött. CSI, pigg som en idiot igen eftersom jag blev så himla rädd - byter kanal till trean för lite 2½ men.
Slockna under reklamen så jag gick i rummet, la mig under duntäcket och drömde mig bort till en strand...

Men sen så kommer jag på ansökan. Jag börjar fundera på vad jag ska skriva. Kom på ett par bra meningar....och jag kunde inte låta dem gå till spillo. Så det var bara att slå på datorn för att skriva ner dem.
Halva ansökan är skriven nu. Men jäklar i min låda vad min engelska har försämrats. Har knappt läs på någo engelska sen högstadiet?!

Anyway. Ska nog lägga mig igen... nu när nerverna har börjat lugna ner sig.

Gonatten! (Ännu en gång)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0