and now you need me to read your mind

Guten morgen! Alles gut?

Var fruktansvärt trött igår, så jag la mig relativt tidigt. Hmm...Innan midnatt var det nog ändå!
Vakna helt genomvåt av svett och slet av mig min feta tröja jag sov i. Men två sekunder efteråt så var det svinkallt igen. Det var bara nån skum dröm jag hade, för det är INTE varmt här.

Jag läste mina läxor igår, en artikel vi fick från den där kursen med den konstiga läraren, och nej.. jag fortsätter INTE. Det är för inriktat på vården.
Jag märkte det iofs direkt då han började prata igår, men tänkte som sagt ge det en chans. Men detta går inte, det finns andra kurser som kompletterar min utbildning på ett bra sett, till skillnad från den här dårå..
Så, ett möte med studievägledaren måste bokas.
Dessutom pratade jag med från klassen som också ska läsa kurser istället för uppsats, (det är tydligen fler i klassen än jag som gör så!)
Han sa att studievägledaren hade gett honom grymt mkt hjälp. Sagt åt honom vilka städer som erbjuder C uppsats till våren (här kan man bara läsa det på höstterminen, så om jag velat göra det så skulle jag få plugga en termin extra)
Varför sa hon inte det här till mig, kan man fråga sig?

Det ska i alla fall kunna göras i sthlm, örebro och göteborg.
Och det är just i dem städerna jag vägrar lägga min fot. INTE sthlm dårå, men jag vägrar åtminstone att plugga där.
Och dessutom älskar jag min lägenhet.
Äh, får väl fundera riktigt mycket på hur jag ska göra i fortsättningen.

Dagens planer dårå?!
MÅSTE till skatteverket för att folkbokföra mig här och sen till försökringskassan för en ansökan om bostadsbidrag. Sen så vill jag gärna hinna åka till jysk för att kika på matbordet jag vill ha.
Och nu måste jag även köpa en säng också!

Vet  ni hur läskigt mycket jag flagnar nu eller? Jag är helt vit i kroppen av det, men under det flagnade skinnet så blir det inte vitare i alla fall..
Men jag måste ner för att köpa hudkräm snarast, för idag ska jag tamigfan ha på mig klänning!
Mina dagar är räknade!

Såhär lågt låg jag min första natt i min lägenhet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0