arg som ett bi

God morgon!

Fyfan vad jag är arg idag. Jääklar vad jag är arg idag.
Jag brukar inte vara arg.
Bitter? Ja! Ofta! Varje dag!
Men arg? Njaaa...kanske också varje dag, men då är det bara på syrran jag är arg på. Och det gills inte.

Men nu är jag faktiskt arg på riktigt. Och förbannad. Och besviken. Och irriterad. Och jag vill bara skrika högt högt högt.
Jag försöker istället tänka på att det nu är bara fyra arbetsdagar kvar. Och att jag på fredag kväll befinner mig i Bulgarien.
Aa men mmm..SKIT KUL!

Satan skit vad arg jag är.
Och nu när jag arg på riktigt, nu när bägarn har kokat över (säger man så?) så tänker jag på allt som gjort mig arg på senaste, som jag försökt att förtränga bort.
Och, EAK vad arg jag är.

Promenaden till jobbet kändes som en evighet, för jag bara runt och morra. Satans jäkla skiiit.

Så.
Nu kan jag berätta lite om minhelg.
Berättade ju om överraskningsfest nr 1, som var mycket lyckad.
Överraskningsfest 2 var också lyckad.
Slutade dock lite väl tidigt och om det inte vore att jag var så trött så skulle jag lätt gått ut. Men som sagt, var alldeles för trött. Och dessutom så skulle nog ingen hängt på. Spontan utgång finns inte i mina vänners värld.
Igår så åkte hela familjen till Täby för att shoppa.
Det var riktigt kul.
Kul å slippa gott och blandat blandningarna.
Skönt att kunna shoppa utan att behöva tänka så mycket på storleker å sånt, allt fanns kvar.
Köpte två set bikinis från Hm och en bikiniöverdel från samma butik som jag matcha med en underdel från peak!
Har alltid tyckt att det är snyggare med två olika färger på över och underdel!
När jag skulle in för å testa dem så blev jag stoppat för att det var någon som tog hasch i ett av provrummet och blev nedslagen av vakterna, eller nåt.
Sen köpte jag ett linne och klänning från Mq. Och en ursöt klänning från Zara - som har fått världens snyggaste höstkollektion! Vilka väskor! Vilka skor! Jackor! Allt!
Ge mig!

Jag trodde att jag var klar med min shopping inför resan. Men icke.
Solkräm.
Sololja.
Sjal/hatt för håret.
Solglasögon.
Underkläder.
Shorts.
Kortlek (fast det kan man lika gärna köpa där)
Å det var nog allt.

Fan, nu kom jag på att jag är en arg person idag.
SLÄNG DIG I VÄGGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0