det är så synd att du är så söt

TITTA vad jag kom ihåg!!



Å H !
Det här är så sockersött så jag får hål i tänderna.
HAHAHA kan inte fatta att jag precis sa det där.
Men i alla fall.

Tror ni inte att jag fått feber, för första gången i hela mitt liv?
Hela jäkla kroppen v ä r k e r.
Har aldrig kännt såhär förut.
Men det är SJÄLVKLART att jag ska göra det nu, min första semester på ett helt år. JA!
Hade hoppats på att ligga i sängen vid den här tiden, men jag väntar på pappa..han måste informeras om att han ska upp å skjutsa mig till jobbet imorgon!
Har nämligen med mig lite paj till alla å vem orkar promenera med den liksom?

NEMENVAFAN! DET ÄR SÅ SYYND ATT DU ÄR SÅ SÖÖÖT!
Såjävlasynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0