ensam på kontoret

tjoho

här sitter jag på jobbet och lyssnar på radio. just nu började celine dion - my heart will go on.
Perfekt för att muntra upp en, eller hur?

Nej, men idag är jag inte så bitter. Det är ändå fredag, har en hel helg framför mig. Två fester inplanerade = ingen sömn.
Dessutom så kommer Samora till stan, så det kanske blir lite efterfest á la pyjamasparty ikvall...om hon bestämmer sig för var hon ska sova vill säga!

PÅ radion säger de dessutom att det sista dagen med fint väder. Låter riktigt uppiggande! Men då kontrar jag mina tankar med: om exakt en vecka är i du inne i ditt rum och försöker att packa så som du tänkt att du ska packa i över två månader nu. Dvs, smart-packa, men kommer att sluta att du bara slänger ner hela din garderob och glömma bort att packa med en tom väska till all sprit.
Dessutom kommer du att vara olidigt arg på alla familjemedlemar (förutom pappa, han är immun).
Stress-Zalga.
Skulle ha bokat flyget som åkte mitt i natten. Borde. Skulle.
Nu kommer jag istället att gå runt och skrika på alla hela dagen, enda tills 18.00 då vi flyger.

Ne men idag är vi sammanlagt tre stycken på jobbet. Två på övervåningen och jag, helt ensam på undervåningen.
Ne men nu är det bara sex timmar kvar till helg.
Ne men jag sitter inomhus på Sveriges sista sommardag. Jag besparar mig lite rynkor i alla fall?

Jag är redan hungrig! En hel timma kvar ju...och jag är redan hungrig. Hur ska detta sluta, följ dramatiken här!






HAHA

Ja. Jag är uttråkad. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0