et jävligt bittert inlägg

Bajs.
Jag har nog aldrig haft en bra första-dag-i-jönköping.
Om det inte är ångest så är det andra cp grejer som går fel.

För det första. Vägen ner gick hur bra som helst.
Vi kom hem till Samora och fick mat och jag är en liten idiot som har en klocka som stannat. Och så PANTAD som jag är lägger inte märke till det här, trots att jag kollat på klockan frekvent i mer än en timma!
Jag skulle ju ringa min hyrevärd två.
KOm på att klockan stannat klockan tre.
Det gick bra ändå, efter tjugomiljoner samtal till allt och alla.Han öppna min dörr.
Jag slängda in min väska och tejpa mina hälar med mitt nya Nalle puh plåster och sprang till skolan.
Som tur är som bor jag rekordnära nuförtiden.
Men jag lyckades komma försent, på första dagen, med den nya kursklassen, med dem nya kurslärarna.
Yei.
Men min klass verkar vara skön. Det finns en asgrym tant som började plugga efter pensionen, hon har tagit sin fil.kand och läser lite strökurser nu.
SKÖN.
Sen är det en massa landstingspolitiker, barnmorskor och annat gott och blandat.
Och så jag, 21 åringen.
Kursen låter riktigt rolig och spännande.
Religion, sexualitet och makt ur ett genusperspektiv.
Spännande.

Men sen slutar jag. 20.00.
Är skit hungrig.
Hemköp är stängd.
20.00.
Hemköp är stängd.
Ica? STÄNGD.
Sen slår det mig, vafan...du är i jkpg!
Stack in till närmsta matställe och köpte med mig.
Kommer hem och tänkte blåsa upp sängmadrassen som jag fått låna tills jag får min säng.
MEN HAR NÅGON GLÖMT ATT LÄGGA IN PUMPEN ELLER VADÅ!?
Så, inatt ska jag sova på mitt duntäcka och med en filt över mig.
MYSIGT.

Fan, jag som hade tänkt att springa ner till kåren.
Tror ni inte att cp plåstret var för svagt? Jag har typ en GROP i hälen nu.
Offerplåster.
Offermänniska som ens köper dem.

Det ekar som in i helvette. När jag skriver så hör man tangenterna så tydligt att man nästan får ont i öronen.
Ni skulle höra hur det lät då jag åt min mat.
HAHA
jordbävning.

Nej fan.
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0