förälskelse x 2

Hahaha jaa, alltså. Är jag den enda i stan som har hört hitta.se´s reklam på radio??
Den är så bra! Sådär..gryyymt irriterande men ändå härlig. Haha

- Kärre vänn. Jag saknar min vän från koolo och jag vill hitta.se denn tälefånnommeer.
- Åha. Så du vill hitta.se tälefonnommer till din van från kollo?
- Bokstavligt.
- Åha. Så du vill hitta.se tälefonnommer så ni kan prata ditan datan?
- Du är vaksam kärre vänn.

Hahaha. Lite så.
Lite irriterande. Men inte jason mraz-irriterande, utan härligt-irriterande!

Å sen å sen..det finns något annat som är härligt. Inte irriterande nånstans. Utan bara något hähähääärligt.

Har ni hört B.A.R´s låt? Det är så synd att du är så söt.?
Jag dör! Den är ashärligt.
DET är en sommarhit och inget aajjmm yooours. Up yours, jason mraz.
"åå för det är så synd att du är så söt, det är så synd att du är så söööt"
Om minnet inte sviker så kan jag länka till den när jag kommer hem! Men minnet, aaa..det är inte den bästa alltså. Jag har glömt bort ett papper som jag skulle ha tagit med mig till jobbet, för typ TVÅ veckor sen.

VARJE morgon så kommer jag på det när jag gått en bra bit. Stört.

Men AA, MYSSÅNG du är så söt!


Mmm, mysig och härlig låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0