fortsättning. fortfarnade arg

Oj juste.
Glömde fortsätta om min helg.
När vi kom hem igår så käka vi (åt grymt mycket apprach! å de måste ha varit den godaste apprachen jag ätit i hela mitt liv)
Sen så ville Ilham hinna med sitt obligatoriska fika. Så vi fika.
Så jävla tråkigt att fika.
Sen åkte vi till Heron.
Alla åt förutom jag och idsala som tog en varsin glass.
Som jag inte ens var sugen på.
Men det var väl gott.
Eller nåt.

Sen kolla vi på The dark knight. Mmm, man ville ju bara käka upp männen i den filmen.
Yammi.
Jag åt nästan en hel popcorn själv.
Blev ganska så mätt.
Testa med proppmätt.

Idag ska jag försöka hinna köpa allt som jag missa igår.
Lär ju inte ha nån krona kvar tills på fredag.
Mm...happy.

ELLER, FORTFARANDE SÅ ARG SÅ DET RYKER OM ÖRONEN!

Kommentarer
Postat av: Saffran

vad är det med syrianer och heron? är det en mötesplats där ni träffar andra syrianer för att senare i framtiden gå och ta en s.k. "fika" hemma hos den andres förälder?haha



söndagar+heron+syrianer=sant

2008-08-04 @ 21:06:32
URL: http://svordom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0