Hemma igen

Hej

jag är hemma, för er som inte vet det.
kom hem natten till lördagen och har enda sen dess bara umgåtts umgåtts umgåtts.
HMM.
Jag åker till jönköping imorgon.
Hur jag ska ta mig dit är fortfarande ett mysterium.
Kanske med Samora.
Kanske med den ena bussen.
Kanske med den andra.
Kanske bussen.
Kanske tvingar jag pappa att skjutsa mig helt enkelt.
Kanske inte.
Kanske missar jag registreringen av min nya kurs.
Då dör jag.
Inte bokstavligt alltså.
Kanske gör jag det också? Men inte av att missa registreringen i alla fall.

Nu senare mot eftermiddagen så blev jag grymt seg. Eller, eftermiddag och eftermiddag. Kväll.
Jag har inte packat.
Måste packa som fan.
Måste leta som fan.
Leta efter min hyresavi.
Efter mina hemnycklar (som jag inte sett på hela sommaren)
En kompis anteckningsbok.
Sheisse.
Jag hatar att leta.
Men jag ska i alla fall äntligen få bo i min nya fina lägenhet.
Och nu har ännu en från Södertälje flyttat till Jönköping!!Nämligen Ashur! Y E I!!!

Ska nog ta och lägga mig ganska så snart. Är riktigt trött, la mig sent igår och sov vädligt..eeh, konstigt, natten till igår.
Så kan jag gå upp för att packa.
PACKA.
VEM GILLAR ATT PACKA!?
Som TUR är så slapp jag packa när vi åkte till bulgarien och när vi kom därifrån.
Mamma, pappa och mina syskon fick styra det där.
Hehe.
Vad har man dem till?
Och juste. Några säger att det, genom min blogg, lät som att jag hade det skittråkigt i Bulgarien.
Och visst, det var inte så mysigt att vara sjuk.
Speciellt när man aldrig är det här hemma.
Och visst, det var inte så kul att umgås med sina syskon, som kunde vara RIKTIGT jobbiga ibland.
Ovh visst var det inte så kul att leka mamma och guide till hela familjen under två veckor.
Men vafan. Min blogg är till för mig att skriva i när jag är bitter OCH tror ni helt ärligt att jag inte var glad över att få vara i VÄRMEN istället kylan i Sverige?
Snacka om kallchock vi fick, jag och syrran, när vi skulle promenera hem efter en utekväll? Vi hade ju kvällen innan gått runt i shorts och linnen!?
Surt värre.

Oj. Jag skulle inte ens blogga. Bara skriva att bloggen kommer igång då jag är ensam i Jönköping.
God natt.
Puss, Zalga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0