jag och mitt sorliga liv

OFT. Äntligen! Har inte kunnat logga in på heela hela morgonen, buhuhu.
Jag har enda sen jag vaknat hunnit äta frukost tre gånger. Har ingen mat hemma, eller jo..jaghar alla tillhörigheter till Tacos men de har jag köpt för att bjuda mina kompisar på..typ imorgon eller nåt.


Skulle nog inte protestera högt om jag fått det här serverat varje morgon...

I JALLA FALL.
Det var riktigt frustrerande (hehe, det där ordet påminner mig om hitta.se reklamen på radio "åå kärra venn, jag hor att du ar frustreratt" haha hohohooo) att inte kunna logga in! Det är ju ingen aning som bloggar heller för den delen! Men jag hann ju inte koppla att det var blogg.se som krångla. Stupid.
Jag drömde om blondibella igår natt. Vi var kompisar. Jag var tuff.
Hahaha
Jaaaaaaaa, jag ÄR SORLIG!

Men jag kände mig grymt bakfull imorse, trots att jag inte druckit något sen förra lördan... hehe. Det var en rolig kväll, den där lördan.
Då var det inte bara jag som var sorlig, utan syrran också. Vi var båda mycket sorliga. Men tur det, för vi hade extra kul under några extra timmar. Hehe
Jag sitter vid mitt nya matbord nu. Yei.
Det var nån orkester utanför mitt fönster imorse! Jag vakna av det ljudet. Hjärnan hann inte ens registrera vart det kom ifrån.
De sjöng SÅ HIMLA FUUULT. Höll på att svimma. Det var fruktansvärt!! Och folk stod på allvar och applådera.
DEt skulle jag också gjort iofs, men bara sympati-applåder. Shit.
Det är inte ens någon torg utanför mitt fönster! HErregud, ställ er på något torg eller nåt.

Imorgon fyller Gabriella år och vi tänkte fira henne ikväll.
Kalaset är självklart hos mig.
Allas kalas är hos mig. Vilket inte är mig emot, om det nu låter som det.
För jag vill inte vara hos någon annan av de bjudna, palla med buss.
Här kan vi bara kika om det är kö eller inte. Om det är tillräckligt med folk å så.
Mycket praktisk lägenhet har jag! En tom sådan, men den får mycket kärlek av mig ska ni veta.
Och snart ska ni få se den också, måste bara fylla på med möbler innan...just nu ser det ut som om det var en flykting som bodde här.
As stort (nåja) rum med en madrass i, bara. Haha

Nu har jag glömt bort allt jag hade tänkt att blogga om egentligen. Jämt så.
Jag får alltid konstiga tankar i huvudet.
Då fnissar jag litegrann.
"Haha, den där var en bra en, zalga. jag klarar inte av mig själv, är för rolig ibland. Hehe"
Men vadå, skulle jag vara sorlig?
Det värsta jag hört!


Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0