my brain on vacation

Jag har EN liten puttengrej som jag kan göra idag. Sen är det slut.
Men jag orkar inte.
Orkar orkar orkar inte.

Jag måste även skriva en överlämningsrapport, eller måste å måste, det var min idé. Jobbet är inte klart och den personen som ska fortsätta ska inte behöva klura ut varför jag gjort som jag gjort. Utan det tänkte jag skriva ner. Å sen måste jag flytta alla mina mappar till servern också.

Men, eeh. Jag orkar inte.
Varför var jag så smart och sa att det är nog bäst att skriva en sån rapport?
Jag gör det imorgon eftersom jag då verkligen inte har någonting alls att göra.
Min handledare kommer till jobbet från semestern bara för att det är min sista dag. Hon ska bjuda mig på lucnh...och jag HOPPAS att även jag får presenter:p
Hihi.
Fan vad mycket jag har å göra imorgon.
Tänk ifall hon låter mig göra smågrejer enda fram till kvart i fem?
Då ska jag hinna packa och gå på middag och andra grejor på en å samma gång.
Mmm.
Älskar sånt det-är-sista-minuten-kniven-mot-halsen-försent.
Alltså, på rikigt.
JObbar bäst så.

Nääää, men. Under den här tiden då jag skrev in publishme.se, loggat in, skrivit det här inlägget och sen publicerat det så skulle jag hunnit göra den där lilla uppgiften x 10.
Men jag orkar inte använda hjärnan mer.
Den är redan på semester!!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0