pannkakor och överraskningsfest!

Tjoho!

Jag nämnde ju innnan att jag var ensam på kontoret idag? Jag var inte det, det dök upp en man men han sitter på andra sidan.
Men i alla fall, efter lunch blev det SVINKALLT igen (som det var då jag och marcus var ensamma i typ en vecka) och jag var tvungen att ta på mig min fleecetröja, trots att tempraturen visa 30 utanför! Snacka om chock jag fick när jag gick ut vid kvart i fem?

När jag kom ut ringde jag i alla fall Samora som är påväg hit. Hon sover nog inte över hos mig, men kommer över på frukost imorgon!
- jag kommer 10 då?
- Nej, halv elva blir bättre.
- men nej, 10! jag måste hinna fixa grejer
- men nej, du får inte
- äh, jag ringer din mamma..hon låter mig komma 10 HAHA

KOmmer hem och säger det till mamma
- okej, vad roligt! men ja måste åka och handla lite sylt och marmelad då
- va? varför det?
- men vi har ju inget
- men orka..hon äter inte sylt eller marmelad
- hade du tänkt bjuda henne på torra pannkakor eller?
- MMMM! ska vi få pannkakor?!
- men jaaa! inte hade du tänkt att hon skulle få ost och skink mackor?
- jo?

Oh well.
Jag klagar inte, har velat ha pannkakor länge nu!

Nu måste jag upp för å fixa hår å smink. Så nämligen på överraskningsfest ikväll!
Hoppas att ni får en fin helg, Herrå!



                                        ......mmmm, pannkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0