trötter

Vet ni vad?
Funderar på å lägga mig redan nu.
Det är bara jag. päronen och Sina hemma idag.
Fabbe, Jessie och Sibar sover över hos Rani och Gina.
Andra syrran är på Skara sommarland. Sen om de utnyttjar det sommarlandet erbjuder, har jag ingen aning om...

Men. Ja! Jag har varit hemma hela dagen (efter jobbet iaf) och haft den rätt så skönt.. men nu är jag självklart uttråkad och fudnerar helt seriöst på att lägga mig.
Jag har ätit massor idag också. Det är väl ganska så normalt å göra när man sitter hemma å inte gör något. Jag åt till exempel START! hur gott är inte det? Och hur nostalgisk var inte jag när jag åt av det?

Ne, nu ska jag fösöka underhålla mig själv. För inte kan jag sova redan nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0