iöverimorgon

IÖVERIMORGOOONNN!!

Haha, jo jag färgade håret igår och...HAHAHA.
Det är så fuuuult.
Men jag bryr mig inte.
Haha. Det syns inte sååå mycket, men när man vääl ser så ser man hur fult det är. Men jag tänker inte beté mig som en liten flicka och springa å köpa ny färg för å färga det.
Och dessutom springa dit med en mössa, haha.
INGEN SER.
INGEN BRYR SIG.


Vet ni vad? Jag har sovit dåligt som en åsna. Konstiga drömmar. Jag insåg något grymt hemskt (det som fick mig vilja skriva det cpeiga inlägget men som jag sen lät bli). Dessutom börjar jag stressa inför resan.
Men vet ni vad?
Idag är jag nog inte bitter!
Dessutom känns det helt Ok att komma tillbaks till Jönköping efter resan, längtar faktiskt lite.
SÅ HIMLA SYND att jag missar insparken bara!!
Men Faris ska skriva dit mitt namn på hennes overall så jag får följa med ändå!:)
Jag skulle för övrigt vara fadder med det gäng killar som JAG var fadder åt i höstas.
SVÅRT å misslyckas då.

Men men.
Kräftskivan blir inte av imorgon ändå:( Cp väder.
Men middag hos Idsala ändå! Jag försökte få henne å fixa kräftor åt oss ändå.. men nej nej, vi ska få chili corn carne.
Billigt, Idsala. Billigt!
Hehe.



Jiiiss, hon kvinnan som brukar besöka kvinnan som sitter här på samma våning som mig (de två som pratar och fikar i timmar..??) Aaa, hon kom ner för fyrtio minuters sen´. Enda sen dess har hon snackat med mig.

Nej men. Dags å avsluta.
Förstår inte ens att folk läser det här...
vet inte ens vad jag har för statistik eftersom jag inte kan se det här (windows från tiden då Noa byggde sin ark) hihih hoho haha hehe

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0