Utkast: Nej, det ...

Hej Hörrni!
Jag såg precis att jag inte hann skriva klart ett inlägg igår, precis då jag satt och skrev så kom första gänget in och efter det så har det varit KAOS. Fyfasiken vilken kväll det var. Ni ska få se massvis med bilder. Och höra en massa, för JA...mitt liv är ju SÅ intressan:)
Jag publicerar inlägget som jag tänkte publicera igår så skriver jag snart ett nytt, har lite att göra innan bara!
All kärlek,
Zalga


Nej, det går inte så bra med tvätten.
För det första så la jag in allt i torktumlarn och undra vartfaan jag skulle ha i tvättmedlet.
Tills det slog mig.
Kocko.
Sen lyckades jag knappa in allt.
Sen kom jag in och satt vid datorn sådär. Pluggat lite sådär.
Glömt bort tvätten sådär.
Springer över (dörren till vättstugan är den mittemot min, slipper äntligen Råslätts tvätstuga som låg låångt nere bland källare) och ser att det står still.
Aha, vart är knappen som öppnar upp den då?
Trycker på den stora, start knappen.

Tror ni inte då att den startas om?
För helvette.

Så min tvätt har rullats runt sådär i ett par timmar nu.

Jag sitter och väntar på att alla ska komma, den första lassen ringer väl snart.
Samora kommer alltid sist, hon planerar efter alla andra...hon.måste.komma.sist.
När jag stog och sminka mig (ohh..) så tänkte jag på vilken trist dag det varit och att jag borde ta en drink redan nu.
Nej men då hade jag glömt att köpa läsk.
BRavo.

Och sen så är det inte lika kul att bo mittemot ett hotell!!
Jag stod och prata i telefon vid fönstret då jag pratade med Samora så såg jag LITE för mycket av en gubbe som låg på sin säng. Fyfan.
Det lär lämna men i resten av mitt liv.

Det var allt jag hann skriva.  Det fixa sig med min tvätt förresten ;)

Kommentarer
Postat av: fab

hahaha jag gjorde typ också så på jobbet! Fast jag stoppa in kläder som skulle torka in i tvättmaskinen (A) sen slog de mig när ja såg dom där grejerna man stoppar in medlet i haha

2008-09-02 @ 12:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0