That stone in your heart where the sadness grows.You know I, I'd operate with this knife And cut a big fat hole to fill with gold and light.


          

Tjipp!
Jag är lite trött. Aaa, håller knappt upp ögonen.
Men lektionen idag var RIKTIGT bra. Och dessutom var vi inte lika många som kursen inna, vilket är bra då vi kommer att diskutera mycket.
Dessutom är det fler män på den här kursen, vilket aldrig kan vara dåligt. Två av dem var förvisso äldre än min pappa. Men hellre det än kvinnor!

När jag var med Samora så träffade jag en tjej som jag gillade på sekunden, vi "Klicka" direkt och vi har redan bytt nummer:p
Det låter helt fel. Men JA JA.

Hmm. What else what else.
Eftter lektionen gick jag till Ilhams kusin, som är typ asrolig.
Hon brukar retas med mig för att jag är en "förvirrad syrian" och jag tycker det är skitskoj, men tydligen så har Ilham sagt åt henne att lugna ner sig.
Men Ilham, sluta vara så avis på vår relation nu, okej? Det här är mellan mig och henne, lägg dig inte i ;p
Din lilla förvirrade assyrier.
Hehe.

Imorgon ska jag på kursen som jag längtat till mest, det vill säga Medias innehåll och publik! Efter det så ska jag träffa och luncha med Ashur!
Så det får bli läggdags redan nu.
Gonatt älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0