Vårrullar och "i överimorgon!!"

Satans jävla skit!
Det är vårrullar i resturangen idag, å jag har med mig mat!
Men det är samma mat som jag hade igår, så då kan jag lika gärna gå till resturangen va?
Inte kul å äta samma käk, två dagar irad.
Varför funderar jag ens över det? Klart som fan att jag ska springa i spöregnet, i geggan för att få äta vårrullar!

Å denna gång ska jag fylla tallriken så som de stora gubbarna gör, ett stort berg med vårrullar ska jag ha.

Ne men annars är jag grymt pigg idag! La mig redan vid tio-halv elva igår. GIck upp vid sju och såg att det fortfarande spöregna så jag väckte pappa och fråga om han kunde skjutsa mig.
Självklart.
Så jag gick och la mig igen. Vakna strax innan 8 och åkte brum brum till jobbet.

På torsdag ska jag på kräftskiva! Jag döör av längtan! Längtar nästan lika mycket som till Bulgarien, till solen, till badet, till sanden, till leken.
Mmm..kräftor på torsdag!!
Men jag fick precis ett sms av Idsala som ville bjuda på en hej då middag, samma dag. Men Kära lilla flicka, vi käkar kräftor hos Romil istället va?;)

Nee men annars så har jag ändå inte varit å handlat grejor till resan.
Orkade inte igår.
Lika bra eftersom det börja spöregna precis när jag kmmit fram.

I övermorgon är det min sista arbetsdag!!
Och imorgon kan jag säga "iövermorgon reser vi!!" Och i övermorgon kan jag säga "i övermorgon kommer jag att steka vid poolerna och stranden hela dagen!!"
Hohohohohooo

Sen så spöregnar det i hela Sverige. HIMLA mysigt.
Jag är inte ironiskt.
Jag älskar´t!
Men sen att jag börjar få mer höstkänslor skadar det ganska så mycket!!

Mmmm... nu är det bara en halvtimma kvar till vårrullarna. Sjökringlan, ladda på med vårrullar för här kommer jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0