27 december

Guten abend.
Jag la mig sent igår, för sent. Men jag la mig på den där spikmattan jag köpt åt päronen och däcka på sekunden. Sov himla djupt. Drömde att jag var på mkv-middan! Haha. Och så drömde jag läskigt om Sina igen - någon som vet varför? Jag tvång-väcktes av mamma av ingen bra anledning så jag har gått runt och varit sur som en omogen citron och irriterad som få. Sibars föräldrar har varit här och god julat oss. Nu är alla hos morbror för att göra nyårskäk åt dem - hade glömt bort att vi skulle göra det. För just DÅ då jag insåg att jag var ensam hemma och tänkte kolla på highschool musical ettan och tvåan med lite julgodis och julkakor, så ringde mamma mig och påminde mig om att jag skulle vara där uppe (hos morbrorn) om en halvtimma, senast! Gött mos. Hoppas att dagen slutar bättre! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0