det står en högtalare här brevid mig

Tjipp hallå.

Jag blir bara sjukare och sjukare. Jag är inte van med att vara sjuk, så jag klagar gärna. Morgonen var jobbig, men sen framåt eftermiddagen så blev det bättre. Kanske för att jag såg Ilhams tryne som måste ha skrämt bort viruset? Hehe.. Vi fika som vanligt, vi gör inte så mycket annat än å fika. Efter den fikan så kom vi upp hit, samlingspunkten och fika lite mer och prata ännu lite mer. Sibar satt mest och skratta åt skämt hon drog för själv. Haha. Nu mår jag sämre faktiskt. Om jag knappt kunde sova igår natt så vill jag inte veta hur lite sömn jag får inatt. Men jag ska nog ta och lägga mig lite tidigare idag. Surfa lite till bara och sen duscha och sen sova!


 

 Kolla så små persikorna var på hotellet i Bulgarien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0