ett frisörbesök

Godmorgon! Här sitter jag och är lite smått stressad. Jag har sovit mycket, så himla skönt! Ätit frukost med mamma och gammelmoster (haha känns konstigt att kalla henne för det!) Om en halvtimma har jag tid hos frisören och jag sitter halvt påklädd, osminkad. Och jag lyssnar på Johnossi och tänker på hur onaturligt bra dem är. Hur mycket kan man tycka om en låt egentligen? JohnossiJohnossiJohnossiJohnossiJohnossiJohnossiJohnossiJohnossi!! Jag ska klippa lugg idag! Jag har alltid lugg, fast sne och den växer ut ganska så fort så med andra ord så har jag oftast inte lugg. Kanske. Idag ska jag klippa en rak lugg, men inte sån spikrak. Hoppas det blir lyckat, lätt att misslyckas faktiskt!! Dessutom ska jag göra det svårt för vår frisör som endast kan skilja på mig å syrran genom att jag är den med snelugg och hon med raklugg, hahaha. När fabbe var och klippte sig förra veckan så började frisörskan att fixa snelugg "nej nej nej.. jag är den med raklugg!" höhö Nu måste jag börja röra på mina fötter som fortfarande gör ont från gårdagen då jag stuttsa runt med mina 12cm klack "hela dagen". Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0