Godkänd tentamen!!



  

Ni vet den där mardrömmen jag hade om betyget för min tenta?
Exakt samma sak har hänt! Jag har fått mitt betyg, godkänd!
Och jag måste ändå vara nöjd med tanke på att jag inte öppnat något av kurslittraturen eller kollat igenom anteckningarna.
Ingenting.
Visst, jag har varit koncetrerad till 110% på lektionerna, och förstått allt. Att läsa något man verkligen är intresserad av kan aldrig bli överskattat.

Men helt seriöst, att klara av en högskole-tenta utan att ha plggat? Det ÄR faktiskt inte jag som är överklok, det är tentan som var lätt.
Något måste göras åt detta. Visst, jag ska inte klaga över mitt betyg...det är inte det jag gör. Tvärtom så har jag haft tur. Två gånger har jag gått till tentasalen med en beredskap om att bli underkänd då jag inte pluggat det allra minsta.
Båda gångerna har jag blivit godkänd.

Oh well.
Klockan är redan 12 och jag har inte ens ätit klart min frukost. Ska snart till skolan där jag ska börja på min hemtenta som ska in på fredag.
Den däremot är lite tuffare.
Mitt ena öga är rött. Donno why..

Nu ska jag fortsätta hugga i mitt knäckebrö med kanelsmak!
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0