Grattis till bebiseeen! PLUS julklappsshopping

Oh. Dear. God.
Jag köpte sju julklappar på typ...aa, vet inte hur många timmar jag var på stan. Två timmar kanske? Och dessutom handla jag till moster på systemet. Tungt att bära hem alla kassar eller? Jag vill ha julklappen som vi köpt till Idsala!! Såjävlasnygg.
Efter att jag och Sibar yrat klart på stan så kom vi hem hit, åt mat, hälsa på mina sjuka systrar som åkt på influensan, slagit in julklapparna och så åkte vi upp till Rönninge där vi fixa lite julgodis med moster. Det var lagom mysigt! Innan dess så pratade jag med Aftonia (som är en tjej som jag lärde känna under sista året på gymnasiet, efter studenten på ett par månader så var hon gift. Några månader på det så blev hon gravid och nu  är hon mamma! MAMMA!!) Jag fick höra hennes troll lite, som låg och sov iofs men hon gjorde ett sånt bebis-läten som man svimmar för.
Jag längtar tills jag får träffa dem!:-)

Nu ska jag hoppa in i  duschen för det väntar krispiga sängkläder. Och idag ska jag tamigfan sova tidigt! Imorgon är det storstädning som gäller.
Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0