Här kommer bilderna från julen tvåtusenåtta



Vi fixar julgodiset:







Julafton:


Såhär blev jag väckt..


Wham - last christmas är ett måste?

  



 
ägg och ost

















   

Tomten kommer!



Elisha blir överlycklig över den nya mobilen.


Efterskvalv...


Bambi kom på besök!

Juldagen:




Resten av bilderna är från festen och just nu orkar jag inte kolla igenom alla tretusen bilder för att dubbelsäkra bilderna. Jag orkar inte med "OHMYGOD!! TA BOOOORT!!!!1111eeetttett"-kommentarer. Vi har hela kvällen varit hos morbror där vi gjort diverse matgrejor till nyår och druckit rött vin. Nu stinker jag mat så jag ska hoppa in i duschen, torka håret och lägga mig. Imorgon inväntar shopping inne i stan med Idsala! Puss och godnatt.



Kommentarer
Postat av: elisha

men tack för att du la en skit fin bild på mig:(

2008-12-28 @ 16:34:26
Postat av: sina

vilken bild elisha

2009-01-04 @ 01:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0