Hur kan man orka så mycket om dagarna med så få timmars sömn?

Heeeeeeeeeeej!

Herregud. Vad mycket det har hänt sen jag blogga sist.
INFO.-middagen var helt fantastisk. Alla var hur fina som helt, maten var god, sällskapet var bra, talen var både roliga och känslofulla och sången var allra minst sagt känsloladdad.
H e r r e g u d.
Henke, som jag faktiskt har skrivit om innan och även visat ett klipp med en av hans sånger, har skrivit en låten till vår klass. En hel låt. En himla fin låt!! På riktigt, den är så fin så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag ska försöka fixa så att ni kan få höra.

Igår var allra sista gången vi alla sågs. Kanske ses vi på sommarn vid examen.cermonin, kanske inte. Vissa är fortfarande utomlands. Andra har redan börjat jobba då. Men förhoppningsvis så!
Men det kändes så skumt, att säga hej då. Så jag gjorde aldrig det. Tog inget riktigt avsked av någon. Jag har liksom inte fattat att det är över. Känns fortfarande som om det var igår då vi hade fusk-uppropet och jag fick en sån panik att jag började planera min hemresa igen!(Till södertälje då..)
Ah. Alla ord känns överflödiga egentligen. Och som sanna kommunikatörer så har vi lärt oss att "less is more".

Efter middagen (som för övrigt var på Gyllene Uttern, helt fantastiskt ställe..uppe på ett berg med utsikt över Vättern) så åkte vi in till stan igen och ena bussen släppte av oss i ENIRO-huset där vi hade en lugn efterfest.
Kom hem, duscha. Packa och städa. Däcka i tre timmar och tydligen så ska man ha känt av jordskvalven enda upp till jkpg, men jag däckade som sagt. Hade ju inte fått överdrivet med mkt sömn natten innan.
Och inte fick jag någon sömn inatt heller!! 3 timmar och sen ringde klockan.
Packade klart det sista. Städa. DIska. Fixa. Rulla ner till Resecentrum och sova på bussen i 3 timmar. Helt sjukt hur djupt jag lyckades sova ändå!!
Vknade vid ett och åt min frukost.
Väl i Södertälje Syd så kom Sibar och plocka upp mig. Hemma väntade familjen med M A T.
Fisk. Pommes. Tabbole. Potatissallad (inte av den svenska sorten) MY GOD - HUR GOTT?!

Sen så softa vi lite med TV och så. Sen så har jag och Sibar varit hos hennes bror och umgåtts med hans fru. Alltid lika kul.
Nu har jag kollat på lite mer TV och försöker uppdatera mig genom cybervärlden. Sibar förstår inte hur jag kan ha ett behov av internet varje dag. Jag förstår inte hur en människa kan leva utan internet på flera dagar, ja även veckor ibland.
Men så är det. Jag och hon lever helt enkelt olika liv!

Imorgon ska jag äntligen få åka in till stan (sthlm) för att fixa alla julklappar! Ska bli skönt att få gå på dessa älskade gator igen. Älskar staden mer än någon annan stad.
Göttmos.
Updt får ni imorgon.
Nu är jag t r ö ö ö ö t t t t t!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0