Måndag

Oooo..jag fick inte många timmars sömn inatt, kan jag lova er!
La mig INTE efter sista inlägget utan jag höll på med "jag ska bara, jag ska bara..." i typ en timma till. Och sen stress-sov jag igenom natten. "Nu är det bara fyra tmmar kvar. Nu är det tre timmar kvar - S O V!!"
Fruktansvärt jobbigt. Men jag är pigg nu!

Seminariet gick superbra. Min mun gick konstant - non stop - mundiarré.
Läraren som skulle vara med oss var sjuk så det enda vi gjorde var att skriva på närvaron, SKÖNT tänkte jag först men efteråt, efter att ha märkt hur bra det gick så känns det lite synd att ingen av lärarna var där för att se ens insats;)

Sprang runt till biblioteken och lämna tillbaks böcker. Har ätit min räk-och hummersoppa som inte varit SÅ god. Köpte alldeles för dyra räkor för den i onödan.
Nu ska jag packa min väska eftersmjag åker hem väldigt tidigt på morgonen imorgon och sen ska jag försöka vila lite. Tror knappast att det räcker med tre timmars sömn för kvällen som väntar.

Jag längtar till tidpunkten då håret är klart, sminket är klart och det enda som tåerstår är att ta på sig klänningen - som är hur bekväm som helst!

Vi hörs nog igen innan jag drar mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0